Mysdag och nu party!

Nu jävlar taggar jag för PARTY!! :D:D:D:D:D
Jag och Anders var ju i Uppsala idag. :) Det var super mysigt. Först försökte vi fixa en jävla parkering-billjet men det var ju inte det lättaste för det var en konstig grej. Men sen hitta vi en annan parkering som var bättre. Då gick vi runt lite på stan och kollade efter ett bra ställe att äta på. Det tog ett tag. ;) Heheh Sen käkade vi iallafall på Panini. Där var det gott. Jag käkade bakad potatis med curry-kyckling och Anders åt sallad. :) Det var mumsigt. Sen var det ju dax för efter-maten-kaffe (för Anders alltså) :) Då tog vi med kaffet och colan och gick ut och satte oss på uteserveringen i solen och drack. :):):) Ååååh, det är såå mysigt att man äntligen kan göra det!. :D Hihi Så jag och baby har haft en mysig dag. ♥♥


När vi var färdig-druckna gick vi till bilen och åkte hem. När vi kom till Enköping hoppade vi in på Ö&B och shoppa utemöbler och en matta. :) Så nu är det jättemysigt ute på balkongen! :D Wiiie

Då sprang jag in till Åsa och fick en skiva och ett brev av henne. Eller det var från Mats men hon lämna det.
Jag kollade igenom skivan liite för en stund sen. Det är ju från när jag typ är åtta år och massa sånt. Och mamma är ju med! :( Det är lite jobbigt att se men ändå kul. För man kommer ju ihåg massa men det är ju säkert bara en liiten liten del av allt. Så nu har jag en hel skiva med massa olika filmer från den tiden. Det var ganska mycket så jag ska sätta mig och kolla igenom heela någon dag (typ imorgon) när jag har tid och inte behöver stressa mig igenoom den. Men det är jätteroligt att ha en sån film, jag har ju egentligen ingenting från den tiden. Jag har ett fotoalbum..bara ETT! :/ Sen är det klart att jag har lite tavlor och sånt. Men det är ju inte så mycket. Så den här dvd ska jag spara och förvara väl! ♥♥

Jag träffa Adrian för en stund sen också.. så jag sa att han kunde få låna den om han ville. För om inte jag kommer ihåg så mycket så kommer han nog ihåg ännu mindre eftersom han var ganska liten. Så det kan nog vara kul för honom att se den också. Det är tråkigt som faaaan och sjukt jobbigt hela tiden. Men man får försöka att inte tänka på det på det sättet. Vi får vara glada och tacksamma för den tiden vi fick med mamma och att hon har gett oss liv och att jag fick en söt lillebror! Vi får helt enkelt ta vara på alla minnen vi har av henne! ♥

Take care of all your memories, for you cannot relive them!!




Men nu ska jag tagga för party!! Det var ett tag sen så nu är jag taggad som tusan! :D:D:D
Jag ska strax till Andreas. Sen har jag ingen aning om vad som händer, vart vi ska, vilken stad eller så.. men det är bara kul! :D:D Vi får se vart vi tar vägen. :)

Ha en bra kväll nu allesammans! Det ska jag iallafall ha! ;);) hihi

/Jasmine

Kommentarer
Postat av: leenakristiina

...<3

2011-04-16 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0