mys

Tjena!

Har inte skrivit något sen igår kväll. :/ Hmm, inte okej!!

Igår va vi ju i Kista på eftermiddagen. Sen när vi kom hem spela vi ju lite xbox. Efter det var vi ju lite partysugna så jag och Yosef gick till Pierre vid nio när Anders gick till Joar. Där var Pierre och Dino så vi frack lite och satt och prata. Linda kom förbi en sväng också. :) Vid halv tolv gick vi ner till Joar. :D Där dansa vi loss och hade skoj. Poya och Azad kom och dansa lite med oss också. :) Vid halv tre pallade vi inte mer (eller jag palla men inte gamlingarna) ;);) heheh Då åkte vi en sväng till donken och käkade lite. Tog med mat hem till Anders också. Sen fick jag skjuts hem. När Anders kom vid fyra myste vi lite framför tvn. Kollade på någon ufc grej, det var spännande. :P haha. 
Vid typ halv sex gick vi och la oss. :)

Idag vaknade jag ganska sent. :) Skönt att sova ut liite. När jag vaknade tillslut fixade jag alla räkningar, så nu är det betalt och fixat. Sen gick jag och tränade vid halv tre. Tränade en timme ungefär, det gick bra. 
Sen gick jag hem och hoppade in i duschen direkt. Sen var det bara att snabbfixa sig. :)

Vid fyra åkte jag, Anders, Yosef och Pierre till Västerås. Det blev ju aldrig Ikea igår så vi åkte dit idag. :) Det var sjuukt stort! :D Hehe Vi började med att käka på restaurangen inne i ikea. Köttbullar sååklart! :P Sen tog vi en runda genom hela ikea. :) Det var skojigt! Busade lite och hade kul. :) Jag och Anders shoppade lite grejer också. :) Ljuslyktor till balkongen, toasits, handdukar, stekpanna och lite sånt. :) Hihi Det är roligt att vara på ikea. :) Hehe Nästa gång vi ska dit ska vi köpa ett nytt vardagsrumsbord, vårat börjar bli fult (många repor och så). Men det vi ville ha var ju såklart slut så vi får åka dit igen när dom fått in det. 

Vid sju åkte vi hem igen. Då fixade vi massa hemma och slappa lite i soffan innan Anders gick och jobbade. Då kollade jag lite mer på tv och så. Sen träffa jag Poya en sväng. Vi åkte till bergvreten och rökte vattenpipa. Men det blir aldrig som man tänkt sig.. vi åkte hem sen. Så nu sitter jag vid datan och kollar på tv. 

Börjar bli ganska trött så ska kanske vila lite ett tag. :) hehe 

Men ha en trevlig natt nu!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0