morgonpromenix

Hej hej!

Idag gick jag upp redan vid tio! :D Heheh Jag har ju sovit as mycket, hade ju skit ont i huvudet igår så jag låg i soffan vid halv ett och måste somnat ganska fort. :) Sen kom Anders hem vid halv fem och då väckte ham mig så gick vi in i sängen och sov istället. :) Sen sov jag som en stock till tio och hoppade upp då när Anders åkte och jobba.

Idag på morgonen har jag försökt sola lite på balongen, men det blåsta lite för mycket för mig. ;) hehe Sen har jag duschat, pratat massa med Linda och gått en morgon promenad på våran gata i stan. På den vi alla bor på. ;) hehe

Så nu ska jag bara ta på mig en tröja och sen kommer Linda & Emma hit så ska vi gå ner på stan och kika runt lite och busa. Jag är hungrig också.. så blir kanske lunch i solen någonstans. :) Hihi

Senare idag är det daaaans som gäller!! :D:D Prick EN vecka kvar nu!! Wiiiiehoooo! :D:D Skoj skoj!

Ha en braaa söndag nu!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0