Mätt!

Nu är jag hemma igen.. är mätt som tusan!: :P Hehe

Adrian var liite seg så vi kom väl dit vid typ lite över sju. Då var Linda,  mormor, morfar, Anna + barn och Åsa + familj där. :) Så då fikade vi massa och prata lite. Sen vid typ åtta åkte alla hem typ. Jag och Linda var kvar, då gick vi en promenix med Åsa. :) Liite runt Bergvreten, det blåste ganska mycket men var skönt att komma ut liite också. 
Sen åkte vi hem typ halv tio. 

Sen dess har jag käkat liite mat och så. Nu ska jag nog kolla liite på tv med Anders innan det är dax att sova.
Jag jobbar frukost imorgon så ska ju snart gå upp känns det som. Anders börjar också tidigt imorgon så vi får se till att sova snart. :)
Så godnatt, sov så gott!! =)
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0