massa bubblor..

God kväll! =)

Idag har jag ju spenderat nästan hela dagen i Stockholm. Vi var ju på grand hotell med jobbet och prova massssa champagne. Jag hittade en jag tyckte var god. :) Hahahahah Jag är ju inte ett stort fan av sånt där. Men om man hade liite sprite hade det varit godare. ;);) Hehe

Det var jag, Peder, Johan & Ingrid..Tomas följde inte med.
Det var trevligt. Jag och johan åkte tåg hät från Enköping och Peder hoppade på i Bålsta. Sen tog vi en promenix till grand där Ingrid redan var. Sen var det bara att greppa ett glas och köra. Det var mängder med champagne. Och jag som aldrig har varit på något sånt där (förutom café & snabbmats-mässan med skolan, muuuumsigt) ;) blev ju heeelt virrig av allt! :D Hahahahah

Vi var där i typ 2,5 timme och provade massssa champagne. Och jag spottade INTE!! Hahahahah Fast jag gillar det ju inte så mycket så jag tar ju bara några droppar i munnen. ;) Hehehehe
När vi kände oss klara där så var ju alla vi vrååålhungriga. Så då gick vi till Fridays och käkade lunch. Jag käkade en ciabatta burgare med kyckling. :P Fett god var den. :)
Sen skulle dom dricka kaffe.. och då gick vi ut och satte oss på uteserveringen! Första gången i år. :) Wiiiiie läängtar såå mycket efter sommaren nu! Men den är på väg, tur det!!

Det var ju fett fint väder idag.. när vi gick från grand till Fridays hade jag ju bara min kavaj på mig.. skippade jackan. :) Och det var inte ens kallt. :):)
Sen vid typ fem åkte jag och Johan hem till Enköping. Dom andra två stanna kvar.
Sen tog jag en promenad hem från tågstationen.

Väl hemma hann jag bara byta om och vända typ.. för vid kvart över sex gick Linda och jag och tränade. Vi körde inte så as hårt idag. Jag hade tvättid vid sju så vi körde lite lagom. Jag var hemma vid typ halv åtta. Och då tog jag tvätten och rusa ner till tvättstugan. 

När jag kom upp var Anders hemma. :):) Wiiie mysigt. Sen dess har vi kollat liite på tv, spelat lite xbox och jag har sprungit upp och ner till tvätten. :)
Ska strax ner dit igen och hämta upp allt. 

Måste springa ner nu! See ya! 


btw... när jag var nere i tvättstugan för en stund sen gick jag ut och tog lite luft. Och då hade jag bara shorts på mig...det var inte kallt alls ute då! :D:D Fy faan vad härligt att det är varmt ute vid typ halv elva! :):) Hihihi Skojigt
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0