lördagskväll

Nu ör det lördagskväll.. och jag har fortfarande ingen aning om vad som händer ikväll. :/ Hmm, inte bra det! Haahah ;) Det känns som det kommer bli en lugn kväll.. det blev ju en lugn kväll igår med. Och jag som är sugen på att festa och dansa men det lär ju inte bli så idag heller. Hahha :D Alla känns liite lugnare nu för tiden. Hehe men men jag får väl helt enkelt bli det jag med. :( Inte riktigt mig stil haha men ändå. :) 

Jag och Anders har bara tagit det lugnt idag på dagen. Vi käkade mat och så och sen spela vi liite xbox. Idag fick jag stryk som faan. :/ Hahaha Sen har vi vilat liite och kollat på film.:) Mysigt! :)
Han ska snart gå och jobba. 

Därför är jag ju inte jättesugen på att ha en lugn kväll också. Hahaha Men det får nog bli så ändå. :) 

Men nu ska jag kolla vad dom andra har för sig så vi kan hitta på något iallafall. :) Hihi
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0