landet.

Idag har jag varit ute på landet nu på dagen.

Jag började med att svänga in på okq8 och köpa olja..min lampa lös i bilen. Och sen fyllde jag på och som tur var så slockna den då. :) Skööönt!

Sen åkte jag ut till mormor och morfar och parkera bilen där. Sen gick jag en kort promenix för att hälsa på Linda & Anna. Det var hästloppis i Rotbrunna idag och dom stod och sålde så jag tänkte mest åka förbi ut och säga hej. Så jag var där och snacka ett tag. 

Sen ringde morfar och sa att jag skulle lämna mina bilnycklar för han skulle tvätta min bil. :):) Vilken snäll morfar jag har! Han tvätta Lindas bil också. :) Men då gick jag med nycklarna till honom och hjälpte till lite. Jag dammsög invändigt först och sen gjorde han mest på utsidan. :) Så nu behövs det bara torkas invändigt så är den som ny..nästan. :) 
Så från och med nu får man ta av sig skorna om man ska åka med!! ;);) Hehhehehe Skorna läggs i bakluckan innan färd! :D:D Heheh Nejdå.. klart ni får ha skorna på er om ni ska åka med. 

När min bil var skinande ren så åkte jag förbi mamma en sväng också. Tände ljus och tog lite fina vårbilder. ♥
Saknar dig mamsen!!

Nu har jag precis ätit. Så ska smälta maten liite och sen gå och träna tänkte jag. Så vi hörs senare. Jag lägger upp alla bilder senare. :)
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0