Konstig känsla..

Jag kan inte beskriva hur det känns.. det är en konstig känsla. Känns både bra och konstigt...

Jag fick ju en film av Mats med massa grejer från när jag och Adrian var små. Alltså från den tiden mamma fanns här med oss. Jag har kollat på nästan hela nu och det känns skumt som fan. Kan inte sluta kolla, vill se den om och om igen dygnet runt. Har kollat lite nu varje dag sen jag fick dvdn. Kan verkligen inte sluta kolla!



Det är en obeskrivlig känsla.. har aldrig sett ett filmklipp på dig sen du försvann bara bilder. Och en bild säger mer än tusen ord brukar man säga men jag lovar.. det är en mycket mycket starkare känsla att kolla på något som är filmat.

Det känns som du är i samma rum, bara några centimeter från mig..vill bara sträcka ut handen och röra vid dig. Det är underbart att få höra din röst. Men samtidigt är det så konstigt. Jag har inte hört din röst på snart elva år, det går inte att förklara hur det känns.
Tårarna kan inte sluta rinna när jag kollar på filmerna. Det känns helt underbart att få se dig igen men ändå så blir jag ledsen när jag inser att det bara är film..du finns inte här! Det är filmat för tolv, tretton år sen och du kommer aldrig komma tillbaka till oss. Jag har ett tomrum i mitt hjärta efter att du försvann, det kommer alltid finnas där tills den dagen vi träffas igen. Kommer ihåg den dagen, den minuten och den sekunden vi fick det där samtalet. Jag var inte ens i närheten av dig.. så långt borta. Kändes som den bilfärden tog evigheter..vi kom liksom aldrig fram. Och när vi väl kommer fram..ja då är det försent!
Den dagen och det som hände innan kommer jag aldrig glömma, det är den värsta dagen i hela mitt liv.
Att förlora den man älskar mest av allt i hela världen. Men en dag kommer vi ses igen, på andra sidan kommer vi träffas och där kan vi leva ihop föralltid! 

Du kommer alltid betyda allt för mig och du har en stoor plats i mitt hjärta! Jag saknar dig varje dag och jag älskar dig mest av allt i hela världen! ♥♥ 

Det finns ingen som är så bra som du var, du var den bästa! Jag saknar dig enormt mycket Carina Lindholm!!

Älskar dig mamma!! ♥




/ din dotter Jasmine

Kommentarer
Postat av: linda

Sitter på mitt kontor och gråter nu. Kan verkligen aldrig förstå hur det känns men du ska veta att jag bryr mig så himla mycket om dig och Adrian. Livet är så orättvist, man kommer aldrig förstå känns det som.

:'( <3 <3

2011-04-18 @ 10:10:14
URL: http://blogg.llinda.se
Postat av: Åsa

sorgligt,men väldigt fint skrivet. Kan knappt hålla tårarna borta här på jobbet:( tråkigt att se filmen,men ändå så roligt oxå,men jag förstår att det blev jobbigt,kraam<3

2011-04-18 @ 14:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0