Grattis William!

Idag fyller min kusin William år!! Så grattis lilla kussen! :) Eller lilla och lilla.. han fyller ju faan 15år. Hahaha Ungarna börjar bli stora nu. ;)

Kom precis hem från jobbet.. det har gått bra idag.
Men faaasiken vad det blåser ute!! Jag höll ju seriöst på att blåsa bort flera gånger bara på den lilla biten till bilen. Hhahahahha Kom ju knappt frammåt! :P Sen på motorvägen var det fan läskigt för bilen svaja som tusan. Men jag är hemma nu och allt gick bra. 

Nu ska jag duscha och fixa mig för kalas (eller heter det kalas när man fyller 15??) Haha man kanske säger födelsedags-fika. :) Men om typ en timme ska jag till William och fika med släkten. :) Så nu ska jag sätta liite fart så jag blir klar och hinner dit i tid så inte allt fika tar slut! ;);) Hehehe

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0