Full rulle idag med..

Hej hej!
Idag har jag ju jobbat frukost.. det var ju bara frulle så det var ganska lungt.
Sen var det bara jag och Alexandra som käka frukost. Då tog vi en riktig söndagsfrulle.. äggröra, macka och våfflor. :) Hihi Mumsigt. Sen satt vi där och tog det liite lungt ett tag och jag berätta hela min livshistoria för henne typ. Hon vet ju ingenting eftersom hon börja ganska nyligen. Och vi kom i på det ena och det andra.
Jag slutade vid ett.
Nu har jag duschat och fixat mig på nytt. Jag och Anders ska slänga i oss liite mat nu. Sen vid typ tre ska vi hämta Linda och åka på kalas. :):) Idag är det ute hos Anna. Men vi firar både henne och Åsa idag. :)
Skojigt skojigt!
Men det blir en snabbfika. För direkt efter (vid typ sex) ska jag ju dansa. Så då är det bara att svida om till danskläder och dra iväg. :) Ojoj.. fullt upp! ;) Hehe.

Men det ska bli skojigt. :)

Härligt väder också gör allt liite bättre!! :D
Solen sken igår vid 06.30. :):) Hihihi blev till och med heeelt bländad. :) Wiiiehoo.. nu börjar det likna något! :D
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0