full fart..

Jag är ganska slut i kroppen nu. Haha

Imorse började jag ju jobba vid 6.00. Det flöt på bra. Sen slutade jag vid 15.00.

Då åkte jag direkt hem till Enköping och hämtade upp Linda. Sen åkte vi ut till mormor och morfar så morfar kunde byta till sommardäck på min bil. :) TACK MORFAR! 
Då hände det en rolig sak.. med ett barn och inga föräldrar. ;);) Hehehehe 

Sen kom Anna, Matilda & Moa dit så då lekte vi med dom medans morfar höll på där ute. Det var skojigt. :D
Vid typ halv sex åkte vi hem igen. Då däcka jag en halvtimme med Anders i soffan.

När jag vakna så var det bara att byta om och gå och dansa 19-21. Vi körde igenom alla danser och finslipa liite. :):)
Det var skojigt.. nu börjar det likna något!! ;)

Nu är jag hemma.. ska duscha, käka något och slå in paket. Sen måste jag däcka. Jag jobbar frukost imorgon, men börjar inte fören 7.30 :) Sköönt. hehe
Men nu ska jag säga hejdå till Anders..han ska jobba strax. Idag har vi setts i en timme totalt.. :/ INTE OKEJ! :( Men får ta igen det imorgon. :) Hehe

Vilken lördag!! ;)

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0