fräsch, soffan, trött

God kväll! 

Har precis duschat, smörjt in mig och målat naglarna så nu är man ju liite fräsch igen. ;);) hehehe Nu sitter jag i soffan och spelar ett nytt spel jag har på mobilen, kollar på något dansprogram på tv och bloggar. :) Hehehe Snacka om att göra massa sakar samtidigt. hehe Men nu börjar jag bli jäkligt trött. Så ska väl snart fundera på att sova lite. :) hihi Snart borde älsklingen komma hem också. :D

Tidigare ikväll såg jag en as rolig film.. dumpad hette den (den svenka titeln) den hette något heelt annat på engelska, kommer inte riktigt ihåg. :) Men den var rolig som tusan och riktigt bra. :) Sen har jag inte gjort så mycket mer. Spelade liite xbox med Anders innan han drog och jobba. :) hihi
Nää nu är jag ganska så slut i både huvudet och kroppen. Så godnatt, sov så gott! =)
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0