filmmaraton

Ikväll har jag tränat i en och en halv timme. Jag mörda alla muskler och körde på som faan. Känner av det redan. haha När jag hade tränat gick jag hem och duscha och så. Lagade mat och käkade med Anders. 

Vid typ halv tio kom Poya och Sabina hit. Vi började kolla på tv..27 dresses. Den är braa. :) Strax innan tio gick Anders och jobbade och lite efter det kom Pierre hit också. Vi kollade klart på filmen. När den var slut så började double jeopardy. Den var bra som faan. Jag har nog sett den för läänge sen för jag kände igen liite. Så då kollade vi på den. Och sen började vi kolla liite på dagissnuten. 

Anjana & Linda kom upp en sväng också och hälsade på. Men dom var här bara en snabbis för sen skulle dom iväg. 
Nu är jag själv..dom gick för typ en halvtimme sen. Så ikväll har jag haft filmmaraton och slappat i soffan ganska mycket. hahahaha Men det kan väl vara skönt det med. :)

Nu borde plutten komma hem snart också. :) Hihi Mysigt. Han jobbar imorgon bitti så det är bums i säng direkt. :) 

Men nu ska jag kolla liite på tv. Godnatt!! 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0