Emmas födelsedags-tjej-middag!

Hej hej! 

Jag var ju och tränade tidigare idag..då tränade jag ungefär en timme. Och sen direkt efter solade jag i 20 minuter. Hihi Det var sköönt!! :D Och tror jag fick liite mera färg. :) hehe
Sen träffa jag Pierre så gick vi till systemet, där var Linda också. In där snabbt och handlade liite dricka (jaa vad annars handlar man på systembolaget???) Haha. Sen fick vi skjuts av Linda hem. 

Då kastade jag mig in här hemma och duschade fort som attans. Sen var det bara att börja fixa sig för kvällen. Jag hann duscha, laga mat, diska, måla naglarna, sminka mig, platta håret och hitta kläder jag kunde ha på mig på typ i timme!!! Hahhaha Snabb som faaan. :) 
Jag diska och måla naglarna samtidigt medans jag också försökte komma på vad jag kunde ha på mig. hihi 
Men är man en superkvinna så klarar man det där! Heehhehe :D:D

Nu ikväll var jag ju hos Emma. Hon hade tjej middag och så firade vi hennes födelsedag. (hon fyllde ju i onsdags). Jag och Linda kom dit vid sju. Då fick vi en drink som var as god. Satt och pratade liite och så. Sen käkade vi middag..Emma hade gjort tacopaj. Den var fett god!! :P Hihi

När alla var skit mätta så lyssna vi på musik, snacka och massa. Sen öppna Emma paket och vi käka tårta..marängtårta. Muums! Vi körde "jag har aldrig" också.. hahaha det var skojigt! :D

Vid typ tolv eller halv ett började alla dra sig hemmåt. Då gick jag till Fernandos och träffa Anjana, Yosef, Pierre, Bella & Gabbe. Dom satt och drack liite och så. När dom stängde drog vi till Max.. dom käka och jag drack vatten.:)

Nu är jag hemma.. har varit det en halvtimme kanske. Börjar bli liite trött nu. Hoppas älsklingen kommer hem snart! :D:D Hihi Imorgon ska jag sova läänge, tills jag vaknar faan! För sen nästa vecka är det frukostpass alla dagar utom tisdagen som gäller (även lördag+söndag) så kommer ju inte kunna sova ut så mycket nästa vecka, då får man passa på nu. Hahahha :D

Men nu ska jag kolla om det går något bra på tv. :) Hoppas ni har haft en bra kväll nu!
Ciao! /Jasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0