dans <3

God kväll! :D Nu har jag duschat och så så nu är jag fräsch och ren igen. :) heheh

Tidigare idag (när vi vakna) så fixade vi oss..åkte till öb och träffa Linda, Yosef & Pierre. Vi handla lite smått och gott där. Sen åkte vi till Fanna Krogen och käkade mat. :) Det var läänge sen vi var där. ;) hehehe Var där flera gånger i veckan i somras. :) hehehhe Så där satt vi och käka och prata massa. :) Mysigt!

Sen åkte jag och Anders hem till oss och dom andra hem till sig. Då spela vi lite tvspel och kolla på tv. :)

Vid halv sex började jag ju dansa. :):) Först 1,5 timme med Core. Det börjar bli braa nu! :D:D Heheh Gick igenom en dans vi gjorde i somras..så nu kan vi den helt igen också. :) hihi.
Sen är det ju 1,5 timme direkt efter med dancemix. Det var skojigt. Idag gjorde vi klart den tredje dansen med den gruppen. Så det är braa. :) Nu är det bara nästa gång kvar.. sen är det två veckors lov och sen söndagen efter (den 1 maj) smäller det!! Då står vi på scenen på Maxim teatern. :):)) Det ska bli sååå skojigt!! :D Hihi Längtar! :D 
I år ska Anders, Linda, mormor, moster Åsa och moster Anna komma och kolla! :D Det ska bli super skojigt. :) Hihi Anders har ju aldrig sett mig dansa och inte Anna heller. Är inte säker på om Åsa har kollat någon gång. :) Mormor var och kolla för något år sen med morfar när vi dansa på Joar och för typ 8år sen när jag och Mimmi dansa i Stockholm. :) Hihihi Så jag borde ju ha blivit liite bättre sen dess. ;);) Så det ska bli skojigt! Linda däremot har ju kollat förra året på Maxim och när vi dansa på plattan och ung08 i somras. :) Så hon vet liite vad hon kan vänta sig! :P

Men det ska bli sjukt skojigt.. ser fram emot det som tusan! :D:D Hihi 

Nu ska jag och Anders ha liite film/spel-mys innan det är dax för mig att sova. :) Jobbar frulle imorgon så ska försöka lägga mig i tid ikväll. :) 

Ha en fortsatt bra söndagskväll!! Imorgon börjar en ny vecka med masssssa jobb! Jobbar måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag & söndag och alla dagar förutom tisdagen är frukost. :/ Hmm, jag som är såå morgonpigg. ;) hehe Men det ska nog gå bra. :)

Men men säger godnatt nu! GODNATT!! 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0