Busat i solen.

Hej hej!

Vid ett kom Nicole hit så gick vi en sväng på marknaden, det var inte så mycket att hänga i julgran om man säger så. ;) Hehe men det var trevligt. Sen gick vi och kollade om det var något drag på tivolit.. men det var det väl inte riktigt. Haha Men då fick vi två biljetter så vi åkte en karusell! :D HahhaaDet var vi och barnen som åkte. Och faan, man är ju inte van längre.. känner mig fortfarande snurrig som fan. Hehe Tänk när man var liten, då kunde man åka tusen gånger i rad typ.. nu skulle jag spy om jag åkte en gång till. ;) Heeheh

Sen när vi hade åkt den så kände vi oss sugna på dricka och mat. Vi hoppade in på coop och systemet och handlade lite. Det blev cider och chips!! :D Hahhaha Sen gick vi till klosterparken och satte oss i solen och hade det mysigt. :)
Skönt väder som tusan nu! :D Så vi satt där typ en timme och snacka och fick liite färg. :) hihi

När vi tyckte det blev liite kallt (eller jag tyckte det iallafall, gåshud som faan) Haha då gick vi hem till mig en sväng och satt på balkongen. Men nu har hon cyklat hem. Så nu sitter jag här själv. :(:( Hehe Men Anders kommer hem när som hellst. :D Wiiie Jag måste laga lite mat nu för jag har ju bara käkat liite chips idag så är lite sugen på mat också. :) 

Så nu ska jag fixa det!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0