brand, möte, tv, mat, film...

Heeej!

Idag åkte jag med Ullis till jobbet vid åtta imorse. Den här dagen har vi inte "jobbat" bara haft brandövning och personalmöte. =) Vi började dagen med att äta lite frukost. Sen hade vi genomgång av dom övningar vi skulle göra. Vi fick ta oss ut genom nödutgångarna när heela Thoresta var rökfyllt. Det var häftigt att testa på att springa runt i rök. Det var liite läskigt eftersom det kan hända på riktigt också. Då fick vi klättra ner och hoppa från brandstegen. Det var skoj. :) Hihi
Sen fick vi hjälpa alla som hade blivit "skadade" i branden och leta efter folk inne i huset. 

Sen fikade vi liite och gick sedan igenom massa om övningarna och brand och sånt. Vi käkade även lunch.
Sen efter det hade vi personalmöte. Vi prata massa om framtiden och hur det är nu och sånt. Några skojiga saker fick vi reda på också. :):) Spännande!
Jag och Ullis är nu ansvariga för lekarna när vi ska ha sommarfest. :):) Hahahhaha Jag gillar att fixa lekar och massa sånt. Vi har redan massa idéer. Men vi ska träffas och fika någon dag och komma på resten. :)

När jag kom hem gick jag nästan direkt och tränade. Men det blev en kortis.. för sen sa Anders att jag skulle komma hem. Vi åkte till Västerås och köpte en ny tv. Anders köpte ju en för någon dag sen men det funkade ju inte att spela xbox med den tvn. Och det gick ju inte! hehe ;);) Så nu har vi köpt en sprillans ny som var super fin och bra. 
På vägen hem käkade vi på Hemdals.. det var smarrigt! :P Hihi Mysigt!

Nu har vi kopplat in tvn och allt sånt. Nu ska vi kolla på film och ha myskväll. :) Vi båda är lediga imorgon så det är skojigt! :D:D

Godnatt!
Puss Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0