Bara en bil som fattas nu..

Heeejsan hoppsan!

Igår skrev jag inte så mycket.. :/ Slutade sent (00.30, tror jag klockan var) och när jag kom hem så hade jag ju fullt upp med att byta telefon!! :) Så nu är min LG igång! :) Den funkar superbraa (dom timmarna den har varit igång iaf) ;);) Heheh Nejdå.. men den verkar skit braa! =) Hihi

Nu har jag ju allt jag önskar mig.. min söta sambo, kompisarna som är grymma, skitfin lägenhet, bra (fast) jobb och en cool telefon! Det enda som saknas nu är en ny bil! ;);) hehe Skulle ju inte sitta helt fel med en ny saab eller en snygg audi nu. =) Hihi 
Nääää nu var jag elak.. min skoda är ju suuuper bra! :) Ska inte byta ut den. :D Den är grön och skön. 

Idag är det skit härligt väder ute.. så jag har varit ute på balkongen en stund nu på morgonen. Men nu har jag duschat och ska fixa lite lunch. Sen ska jag ut på balkongen igen och passa på att få lite färg och njuta av solen en stund innan jobbet. :):)

See you later!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0