Äventyr till Kista

Hejsan svejsan!

Idag skulle vi ju åkt till Ikea. Men det blev ändrade planer. :) Vi hämta upp Yosef och Pierre så skulle vi till fanna krogen och käka men då träffa vi Azad & Poya..dom skulle till Kista för att Poya skulle köpa en bil. Så vi åkte med dit och käkade inne i Kista gallerian. :):) Hihi Jga käkade kyckling och JORDNÖTSSÅS!! :P:P Muuuumsigt! 

Sen när vi hade käkat åkte vi hem igen. Hehe Vilket äventyr. ;) Hihi 
Då åkte jag och Anders hem och kollade lite på tv. Sen spelade vi xbox, left 4 dead..hahahah Det var faan läskigt!! :S Hihi massa döda människor man skulle skjuta och det är helt mörkt på vissa ställen. :):) heheh Spännande som fan. För en stund sen kom Yosef.. så nu spelar dom. 

Jag ska fixa mig nu för sen ska jag till Pierre och parta. :) Hehe 
Jag vet inte om vi ska ut men det skulle ju vara skojigt! :D:D Heheh 

Så ha en braa kväll nu! :) See you later!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0