Åka till jobbet.

tjenis penis! 

Jag har fått färg!! :D:D Heheheh man ser redan nu (efter typ 1 timme i solen) att vissa kroppsdelar är blekare än andra (typ brösten, röven mm) ;) heheheh Har fått ränder från bikinin idag. :) Inte så snyggt med ränder kanske men när man bor i stan kan man ju inte direkt ligga naken på balkongen. :D Hahhaha Grannarna skulle nog börja undra va fan som hänt på våran balkong då. :P hihi
Men det är skoj att man redan ser att färgen börjar komma. Förra året var jag ju typ inte brun alls. :/ Jag solade seriöst typ 3 gånger på hela sommaren. Och visst var jag väl lite brun men inte alls som jag brukar. I år ska det bli bättre!! :D Wiiiiie Och om vädret fortsätter vara såhär fint så ser det ju ljust ut (ja inte är det mörkt iallafall) ;) hahah

Nej men nu ska jag snart åka till jobbet och jobba lite. Jobbar kväll ikväll så det kan ju bli sent, det får vi helt enkelt se senare. Så ha en braa onsdag...vänta nu, det är ju för fan torsdag. Hahah "braa" koll! :) Så blir det när man är ledig ett tag. :) 

Nej men nu ska jag fixa mig och kanske hinna spela lite roliga spel på mobilen sen ska jag dra. :)
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0