Vilken jäkla dag..

Kvällen igår var super bra.. efter jobbet åkte jag & Anders och hämtade vinterdäcken till Saaben hos mormor & morfar. Sen kolla vi på hot tub time machine. Den var rolig. :) Sen var det sova som gällde...sköönt.
Morgonen var också skitbra.. :) Sen prata jag med morfar och det var ju visst fel däck.. hahah jaa så kan det ju bli, alla ser ju typ likadana ut.
Jag åkte ut till de i morse och böt däck.. sen hämtade jag batteriet på vägen hem också.
Var fett duktig och satte i det och greja massa.. men tror ni det funkade??? Neeej såklart det inte gjorde!!
Har även provat med ett annat nyare men det ville inte heller funka.. så nu sitter jag här och är allmänt less!
Är det någon som driver eller?? Jaha, är jag med i dolda kameran? Seriöst...damp-varning på HÖÖG nivå snart!!

OCH DET SNÖAR UTE!!!! :(:(:( Är det något skämt eller??? Seriöst.. :( Fy faan för fucking vinter!!

Jag håller även på att hungra ihjäl här för jag har inte hunnit äta något idag.. :/

Aja, det går bra nu!

/Jasmine

Kommentarer
Postat av: Anders <3

Vi löser det, oroa dig inte. Finns inget vi inte lyckas fixa till slut.



Puss <3

2010-10-20 @ 17:20:51
Postat av: Jasmine

Ååhh, vad sööt du är gubben!

Jaa det är klart vi löser det..liite jobbigt bara!

Pusss <3<3

2010-10-21 @ 18:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0