sov dax

Nu är jag seriöst heelt slut!! Typ varit vaken i ett dygn snart. Men men vila kan man göra någon annan dag.
Jag var ju över till Linda och hade film-mys. Vi kolla på Alvin & Gänget 2. Hahhahha :D Men den var fett rolig. :) Hehe Sen kom Pierre förbi när den filmen var slut och då började vi kolla på någon jäkla haj film på tv.. hehe den var sjuuk och vi såg bara slutet typ. Hehe mer verkliga hajar får man ju leta efter. ;)

Vi har även hunnit med att fika.. såklart! Man kan ju alltid klämma in lite fika-tid. :D Så vi satt på Max ett tag.
Vi prata fett mycket om vad man kan klä ut sig till på halloween, hahahha fy faan vad vi garva då! Men vi kom ju på ass många roliga förslag.. Fast nu kan jag inte komma på ett enda vi sa. Hahaha bra minne! :P

Jag vet iallafall vad jag ska klä ut mig till.. det kommer bli grymt coolt! ;) Hehe om det blir lika bra som jag har tänkt mig. hehe Men är ju ganska påhittig när det gäller sånt så det ska vi nog kunna fixa.

Nu kommer jag somna snart.. snart borde min dj komma hem från kvällens spelning också. :) Hehe Men nu ska jag hoppa ner i sängen och däcka. Skööönt!! :D
GODNATT!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0