söndag = dansdag

Idag har jag jobbat frukost. Det gick bra med var ganska stressigt.
Nu är jag heelt slut. Så nu ska jag vila lite så jag är fit for fight sen när det är dax för tre timmars dans. :) Wiiiie
<3<3 DAAANS <3<3  Hihi och nu är det abdc på mtv! :) yeeaah

Igår var vi ute hos mormor & morfar och gick promenad med Tindra medans morfar böt däck på min bil :D Hihi Sen fikade vi lite och så.

Sen åkte vi in till stan igen och åt middag hos moster, det var smarrigt :) Busa med Tindra som tusan.. hon är skojig :) Hihi

Efter det blev det fika med Anders, Linda & Pierre på hummelsta.. de ska ju faan inte ha öppet på nätterna mer. 
WTF  :( Aja, får väl bli fika någon annanstans i framtiden :D Hehe Sen drog vi hem till Linda och körde Buzz :) Hehe det var skojigt som faan!!! :D Men sen var Anders tvungen att jobba så då körde jag och Pierre dubbelt... haha det var kul. Sen när Linda kom tillbaka var det tävling på riktigt!! ;) haha
Vid tolv åkte jag hem och däcka direkt.

Nu ska jag tagga för dansen som börjar 17.30 :D:D

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0