snyggt

Idag har jag jobbat, det gick super bra. Jobbade liite längre än tänkt. :)

Nu när jag kom hem så har jag dammsugit heela lägenheten. Yeeah :D Haha
Jag och dammsugaren låg seriöst under sängen för att komma åt längst in. ;) Men nu är det snyggt och så rent så man typ kan slicka på golvet. Hehe :P

Jag har gjort en extra bra party-musik-lista idag också. Mycket roligare att städa då.
Det är skiiit bra!! :D Hehehe Så nu går den om och om igen! :)

Snart ska jag äta lite mat sen bär det av till Linda en sväng och ska kolla på lyxfällan. Hahahaha, vi bara MÅSTE se det här avsnittet. Hehe Verkar fett blåst.. och sånt gillar vi ju! ;) Hahaha

Herrå!
/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0