Nu köör vi!

Nu ska jag alldeles strax åka med min kära kusin till Västerås. :D
Där blir det utgång med Pierre och hans basketlag! :D Hahaha Yeeeeah
Det kan ju bli skojigt!! :) Hihi

Men jag blir liite ledsen på vissa saker... :( Fattar inte riktigt!! Men va faan nu ska vi inte tänka på dåliga saker, har redan haft mitt utbrott på Anders fast det inte var på han jag var dampig...stackars kille! :/ Men men jag är ju oftast snäll! ;) hehe eller?!? Jooråå det är jag väl.

Men nu är jag partyredo efter mycket om och men.. så nu ska jag dricka upp min drink och klä på mig MASSA kläder...Fyy satan vad det borjar bli kallt ute! INTE OKEJ!! Hmm.. aja, kan ju inte klaga när jag bor i ett sånt här land! Hahaha

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0