Nu jäklar..

Jag undrar seriöst hur läänge jag & Linda har pratat om att jag ska skaffa en blogg.. haha men nu äntligen är det på gång. Jag som är så oteknisk har fått hjälp av min söta kusin med allt. Så.. TACK KÄRA LINDA!! <3

Nu kom jag nyss hem från en kväll på jobbet. Det gick smidigt och bra. :)
Hoppa in i duschen nu och sen bara ta det lugnt i soffan med sötisen! :D

Jag måste nog komma in i det här med att skriva massa skojigt men det kommer nog! Haha :) Fattar ju inte riktigt hur det här funkar men jag hoppas det här inlägget (mitt allra första) blir bra och kommer upp så man kan se det ordentligt! Hihi :)

/Jasmine <3


Kommentarer
Postat av: anjana

tjaa!

2010-10-14 @ 17:56:25
Postat av: Jasmine

Heeeej kottisen!!

2010-10-15 @ 00:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0