Lååång dag

Sådär ja.. nu är jag hemma från jobbet. Blev över tolv timmars jobb så nu är jag ganska slut. Haha imorgon ska jag upp innan 7 för jag har tvättid från 7-11. Häärligt!! ;) Hehe

Men idag på jobbet gjorde jag något coolt, jag prova världens rökigaste Whiskey! Haha, jag som verkligen äälskar sånt tyckte det här inte var en höjdare direkt. Men det var fett häftigt.. för jag lovar att jag bara fick i mig typ två droppar men det kändes som det kom en hel våg med rök som spred sig genom hela kroppen. Det var liite coolt! Hehe :D

Nu ska jag nog däcka direkt! :) Skulle vara skönt. Ser att det är någon annan som också är lite trött här i soffan. Hihi :)

Godnatt, sov så gott nu!! :)

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0