Knasigt folk

I måndags blev det ju vattenpipa och film med grabbarna men jag började ju tidigt igår så jag gick och la mig fast de var kvar uppe. Haha de är ju inte de tystaste jag känner men jag däcka direkt och sen hörde jag de inte. Jag vakna lite när Anders sa att de skulle åka motorvägen! Haha Sen måste jag sovit när de kom hem igen. Min klocka ringde ju på 05.30. Precis då kommer Anders och ska sova.. då när jag frågar va han gör vaken hör jag att Yosef också är kvar och vaken! Hahahah
Så när jag gick upp gick de och la sig! :D Hehehe

Igår på jobbet var jag med Carina och städa. Det gic bra och var ganska skönt. :) Slutade typ vid fyra. Då åkte jag direkt hem och vila för vid sex var det träning med Linda som gällde. :D Det gick bra som tusan. :) Över en timme på gymmet. Hehe

Men hur faan ser vissa ut??? Visst nu låter jag fittig och elak men seriöst.. tror de är snyggast, bäst och vackrast men i själva verket är de inget av det. :/ Visst ska man ha bra självförtroende och allt det där men seriöst.?!? Aja.. nu ska jag inte vara elak mer.

Jag ska ju sälja min bil.. idag var det någon som skickade sms och sa att han kunde ta den...fast för jätteliite, sen kom han fram till att han kunde betala lite och sen kunde jag få ett par skor också. Asså jävlar vad jag nappa!! Haha Så jävla sköön snubbe!! Han ba.. är du kvinna eller man? För om du är kvinna kan du få ett par skor också om du är man kan du få också ett par skor fast till kille.

Alltså  liite pengar och ett par skor. Vilken deal! Hahahahahaha :D:D
Låter som den där som kunde snickra. ;) Såå härliga!! Hehehe

Idag jobbar jag kväll så ska väl fixa ordning mig snart och dra till jobbet. :)

/Jasmine

Kommentarer
Postat av: fashioncorner by linda lindholm

Hahahahha, håller med. Det är roligt att de tror att de är så snygga medan man själv blir mörkrädd av att se dem, hahahah!

2010-10-27 @ 17:53:30
URL: http://www.llinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0