jobbkväll

Kom hem från jobbet för ett tag sen.. idag var det tjejkväll på jobbet! :) Eller iallafall i serveringen och det gick skit bra. Vi är grymma som faan. :D hehehe

Jag funderar på vad jag ska klä ut mig till på lördag, har MASSA idéer så nu vet jag inte vilken som är bäst.. hahhaha Men det ska nog bli bra för vi är så bäst på att hitta på massa saker så det där är inget problem. :) Men jag vill ju vara läskigast så nu måste jag fundera riktigt noga. :D Haha

Nu sitter jag och slappar liite framför tvn. :) Det är skönt att sitta ner lite efter att ha sprungit runt som en galning hela kvällen. Imorgon jobbar jag också kväll så ska nog sitta här ett tag till :) Jag har en kille här men han är inte så social för han har redan somnat ;) Hihihi Söööt.

Nej nu ska jag fortsätta att slappa och sen gå och sova.
GODNATT!!




Just det... är det på fredag eller lördag det är alla helgons dag?? Eller är jag heelt ute och cyklar.. är det ens nu?? Min kalender är knäpp för det står inget sånt i den. Får väl kolla upp det på internet kanske om jag kommer ihåg. Hahahha


/Jasmine

Kommentarer
Postat av: fashioncorner by linda

Det är alla helgona nästa helg, den 6 november, lördagen där :D den här helgen är det bara halloween :D

2010-10-28 @ 09:23:05
URL: http://llinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0