Idag är det söndag

Nu sitter jag i soffan och är ganska så slut både i kroppen och i huvudet.
Idag har jag jobbat frukost.. var själv i serveringen hela dagen men det gick bra! :) Hehe
Men jag var fett trött imorse för jag kunde faan inte somna igår.. låg bara och funderade på massa saker och kom på liite på våran dans. :D Yeeeah

När jag kom hem var det en väldigt trött kille här hemma och det smittade av sig så då sov jag typ en halvtimme. Hehe Det var sköönt!! :)
Sen var det bara att åka igen för att dansa i tre timmar. Det var super skojigt idag, nu jävlar är vi på gång! :D Alla var riktigt på G idag och vi kom på typ några 8:or. Det var kul. Hihi :D
Läängtar som tusan till nästa söndag!

När jag kom hem från dansen var det middag med Anders & Linda som gällde. Så jag ställde mig direkt vid spisen och lagade tacopaj/gratäng. Det blev smarrigt. :P Sen diskade jag medans de gjorde iordning vattenpipan så blev det lite sånt också. :)
Och fy fan vad vi garva när vi kolla på massa bilder. Men de garva mest åt vissa bilder på mig.. asså, förstår inte riktigt varför! Hahahah :D

Nu är vi lite sega så vi sitter i soffan och kollar på någon jäkla polisgrej på tv. Skojigt! Hehe :D Snart är det väl dax att sova. Det ska bli härligt, det är så underbart skönt att sova ;) hihi

Godnatt /Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0