Idag är det fredag = Party!!

Nu på morgonen har jag fixat massa med bilen.. Sen åkte jag och Anders och åt mat, det blev Fanna krogen SÅKLART!! ;) Hehehe Sen åkte vi runt liite, till Lindas jobb och sen Lasses jobb. Igår när jag jobba tvätta gubben massa också. Wiiie
Så det har jag vikt idag. Och nu väntar jag bara på att min kära (alltså hon är inte kär! ..eller??) kusiin på att hon ska sluta jobba så ska vi ta en runda på stan och sen kommer Jonas. Sen när han har åkt blir det träning och sen är det PARTY-KVÄLL som gäller!! Wiiiiehoo :D

Ikväll kommer det bli grymt skojigt.. Linda är med, länge sen vi festa & bara bra musik! :D Yeeeaaah är taggad till MAX, alltså jag ska inte åka och äta men är bara sjukt taggad! hahahahha ;)
Jag är fett flummig.. så det passar bra att Linda ska vara med mig sen.. för hon är nog en av de få som orkar med mig då!! :P Hehehehe

Nu är party-listan på och jag blir mer och mer sugen på party! Hihihihii Nu ska jag byta låt och ta en svängom i vardagsrummet medans jag är själv hemma. ;) Mohahaha

Tjaaarrååå /Jasmine

Kommentarer
Postat av: fashioncorner by linda lindholm

HAHAHAHAHAHAH JAG dör, hahaha orka att du skriver sen kommer jonas åt en kille som ska kolla på din bil :d hahahahah skönast!!!!

2010-10-29 @ 16:58:20
URL: http://www.llinda.se
Postat av: Jasmine

Hahahahhaa... jaaa men han hette ju Jonas. Trevligare att skriva det än "en kille" ;) Heheheehehe :D

2010-10-30 @ 13:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0