Hunnit med massor..

Idag gick jag upp liite innan 07.00..för att jag skulle tvätta!! :O Jävlar vad duktig man kan vara ibland. Hehe ;) Så nu är ALLT tvättat, torrt och jag har precis vikt allt. Nybäddat i sängen också..looove it! ;)

Och nu ska jag & Anjana gå och träna. :)
Man får ju skylla sig själv om ens kille är otrogen för det är ju mitt jobb att se snygg ut! Eller hur var det nu Anna Anka?! :D Haha Jag skulle vilja vara hemmafru, det skulle nog passa mig skit bra. ;) Bara jag har en hemmafru-kompis som också är hemma hela dagarna för annars skulle jag bli rastlös på någon timme. Haha
Men om jag ska bli hemmafru måste jag ju fixa någon som kan vara min ... bortaman?! :D Hahaha eller är han bara man?? Hihi får väl säga det förslaget för han som skulle kunna vara ett alternativ.
Tror dock det blir ett NEJ!! .. det skulle ju vara typiskt men det är ju alltid värt att fråga iallafall. :) Hehe

Jag har även hunnit äta lunch med Linda & Åsa. Det var mysigt. <3
Jag har ju inte riktigt fattat det där med att knäppa kort på sin mat som alla gör så något sånt kommer det ej att finnas här. Haha men det var en mysig lunch :)

Nej nu måste jag skynda mig så jag inte kommer försent! :D Hihi

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0