hemma

Nu är jag hemma efter en underbar kväll.. det var fett skojigt med halloweenfest. Alla var utklädda (nästan) vi spela massa spel och hade kul som faan.

Men sååklart ska allt spåra ut.. vissa människor är ju bara fööör mycket!! Driver de eller?? :( Sånt där är inte okej för fem öre.. visst jag dampade som faan också och jag vet att det var fel. Men vissa verkar ju inte fatta att de har gjort fel och det är det som gör mig riktigt less och besviken. Trodde vi var kompisar men det verkar inte så för då skulle man inte ens komma på att göra något sånt!!!! :/ Faaaan vad less jag blir ibland.
Och jaaa jag vet att vissa säkert kommer bli fett sura för att jag skriver så här men jag skiter heelt och hållet i det då får de dampa.. skylla på massa saker.. det funkar för i helvete inte i längden.. skulle jag undersöka mig så skulle de säkert hitta massa konstiga saker men inte faan skulle jag skylla på det så fort man gör liite fel och kanske inte tänker på vad man gör eller säger..
Seriöst VÄX UPP!! Skaffa hjälp om det behövs och om det nu skulle hjälpa. Det här kommer inte funka,.. och då skiter jag i om jag minster en vän men för din egna jävla skull. Det kommer inte funka att vara såhär hur länge som hellst.
Ville bara säga det,... det är ditt liv och jag har slutat bry mig om det men jag tycker seriöst det är tråkigt som faan.. ena sekunden är allt huuur bra som hellst och nästa är allt katastrof! En dag kommer någon få nog och då är det kanske försent att göra något.
Men men lev era liv hur faan ni vill men jag kommer faan inte vara delaktig!! Aldrig om det ska vara såhär..


Aja.. nu måste jag duscha bort allt smink och massa äckel som jag har i håret.. jag var ju nämligen the grudge idag! Hahahhaahha snygg som få. Men kan ju inte gå och lägga mig såhär ;)

Godnatt! /Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0