hemma

Nu är jag hemma från jobbet.. blev en tjejkväll idag också. :) Hehe.. jag stängde själv idag, det slutade med skrik, gråt och sen skratt. Hehe ojoj. :S Alltså inte jag. Hahahaha

När jag åkte hem insåg jag en sak.. jag körde om seriöst typ 20 lastbilar på vägen hem. Fy faan vad ensamt att köra lastbil.. alltid själv! :( Tråkigt!! Hmm.. ska nog stanna och prata med några lastbilsförare någon dag så de får prata av sig liite. Om jag körde sådär skulle min mobil räkning vara Ääckligt hög. Hahahahah :)

Innan jag började jobba var jag och träna i en timme på gymmet och passade på att sola i 20 minuter. Faan vad sköönt det var. :) Så blek som jag är nu har jag nog seriöst aldrig varit efter sommaren. Det är sjuuukt, har solat 2 gånger i år plus en gång när jag somnade på min balkong. Haha då fick jag härlig bränna.. hade armen över halva magen så det var bara ena sidan som fick färg. Haha :D Porrigt!!
Nej...men det är seriöst inte okej, vad faan har man gjort i sommar?? Inte legat på stranden och solat iallafall. ;)

Nu är det abdc på tv. Ska kolla klart på det sen sova. Plutten sover redan som en stock. En lååång stock! ;) Heheh
Längtar som faaan till helgen!! Den kommer bli skojig som tusan! :D Wiiiiehooo
Träna, fest, halloweenfest, träna & 3 timmars dans!! <3 Kan helgen bli bättre?? Näää tror nog inte det. Skulle vara liite bra om Anders inte jobba på söndag men men det får gå utan honom. :(

Nej nu börjar jag bli lite trött! GODNATT! :D

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0