Härlig kväll

Nu är jag hemma efter en spännande kväll. :D Hahahah först stanna jag & Linda i Hälla på donken.. höll ju på att kissa på mig och vi var hungriga som tusan. Satt det ganska länge och prata. :)
Det är så skojigt när man pratar och pratar och ingen vill sluta. :D Kom på att det kanske var dax att åka när de ringde och frågade var jag var.
Väl framme kommer jag för i helvete inte in!!! Asså.. driver de eller?? :/ Men aja... jag & Pierre gick till Pluto istället och fula oss på dansgolvet! Heheheh fett kul! :D
Sen blev det en häärlig bussresa hem.. hjahaha :D

Nu är jag iallafall hemma.. det är någon som ropar att jag ska komma och sova, så det är väl bäst att jag gör det ;) Hehehe

Godnatt!!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0