...

Vissa saker är verkligen svårt att släppa.. de far runt i huvudet som små jävla bomber och vägrar ge upp.. :/
Ibland är det fett svårt att komma över vissa saker och bara gå vidare. Fattar inte varför jag alltid måste tänka på massa konstiga saker som bara fuckar upp mig.. och jag vet att jag ALLTID överdriver som faan och gör till och med om massa så det blir ännu värre och då kan jag ju seriöst verkligen inte sluta tänka på det.
Vill bara ha bra och roliga saker i skallen, men det går inte!! :(

Snart är det halloween och alla helgonas dag också... kul med halloweenfest men såna dagar gör mig ledsen. Då måste man göra vissa saker som man verkligen inte vill. Eller joo det är klart jag vill vara där men det är alltid lika jobbigt. Och på den dagen har ju alla varit där.. alla ljus i mörkret är fiint som faan men det gör allt svårare. :/
Jag skulle vilja vara där hela heela tiden men har liksom typ aldrig tid... och då blir jag besviken på mig själv.. borde ta mig tid mycket oftare än jag gör. Det är ju nära som tusan också, så det borde inte vara såå svårt!
Jag MÅSTE bättra mig!!

<3<3

Aja...nu har jag verkligen inte tid att deppa.. in fort i duschen och dra till Linda för att kolla på tv! Yey

/Jasmine

Kommentarer
Postat av: Johnalice

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-06-20 @ 11:03:28
URL: http://johnalice.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0