det blev bättre..

Dagen var ju inte riktigt så bra som jag hade tänkt mig..men den blev liite bättre sen.

Vid sju när jag var som mest upprörd och sur åkte jag och Linda och träna.. det var bra som faan, vi (eller framförallt jag) fick ut all ilska på löpbandet! hahaha Vi var fett duktiga.. vi var där i nästan två timmar och körde igenom både kondition, armar, ben och mage. :) Så det kändes riktigt bra.

Sen åkte vi och åt mat.. hehe Först träna som tusan och sen svulla i oss massa mat. ;) Men äta bör man annars dör man.

Nu har jag och plutten kollat på en del av det bästa & mesta av Robert Gustavsson. Eller var det det mesta & bästa? Ääh skit samma.. den var rolig som faan!! Läängtar tills vi ska se de andra delarna :D Hihi

Imorgon jobbar jag 9-15 så nu är det dax att sova! Godnatt!

/Jasmine

                                       
                                                            Han är en rolig snubbe! Hehe :D


Kommentarer
Postat av: fashioncorner by linda lindholm

grymt, RG är rooolig!

vi är duktiga tjejer viiiii.

2010-10-21 @ 18:12:30
URL: http://www.llinda.se
Postat av: Jasmine

Jaaa verkligen han är bra som faan. ¨

Vi är bäst ínget snack om saken! ;) hehe

2010-10-21 @ 18:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0