Det är fredag

Jag, Linda & Anjana var ju och tränade vid 6. :) Det gick skit bra, vi var där och körde massa i 1,5 timme! Goood ;) Hehe Det var skönt och skojigt.

Precis när jag kom hem kom min sötis också hem.. och han hade mat med sig. JORDNÖTSSÅS!! <3<3 Muuums :P
Hehe det är ju bara fööör gott. Hihi Snacka om att jag har det bra! ;) Det kom en Anders och massa jordnötssås samtidigt..kan det bli bättre?? hehe

Det ser ut som det blir en ganska lugn fredagskväll. Har nästan blivit för många såna kvällar på senaste tiden, roligare att dans loss på ett dansgolv till värsta party musiken. Men men kan väl vara mysigt det här med.. nu gäller det att ladda upp riktigt ordentligt till nästa helg. Måste ju spara lite av levern tills dess! Mohahahaha För då ska den få jobba riktigt hårt. Haha men usch.. det där lät ju ej okej!! Men nästa helg kommer bli GRYYYM! :D Wiiiiehooo läängtar som tusan.

Nu ska jag över till min kära kusin och mysa framför en film! :D Hehe Får försöka hålla mig vaken då.. är trött som en trav häst som sprungit hundra varv! Hahahahahaha Men det ska nog gå bra.

Tjaaråå så länge! :)

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0