Blandade känslor

Nu ska jag alldeles strax åka till jobbet. Idag är jag fett glad för jag har hunnit med MASSA saker. :) Gick upp tidigt och gick ut och städa hela saaben ordentligt.. så nu är den verkligen i skick för att säljas :D
Sen åt jag lite lunch (tacopaj från igår) :P Muums

Jag har även hunnit med att träna i över en timme. :) Wiiie Jag var heelt själv på gymmet.. hehe det var fett skönt. :) Prang massor på löpbandet och körde massa ben och mage. Så nu känns det bra i kroppen. hihi

Men jag är liite ledsen.. för i saaben låg det massa saker i bakluckan, bland annat liite grejer som var mammas. En asss gammal systemkamera som inte ens funkar och massa prydnads dockor. Och de har ju legat där sen jag flytta och innan det låg de bara i garderoben och blev dammiga. Så jag var till återbruket och slängde det.       
:( Grejen är den att jag vet att jag ALDRIG skulle ha användning för det men jag känner mig samtidigt skit dum och fett elak som bara slänger det. Och eftersom hon älskade att ta kort och tyckte om dockorna som faan känns det hemskt! :( Men jag har ju inte plats för allt. jag har ju massa andra grejer som var mammas som jag inte har tänkt slänga. Är jag dum eller är det bara jag som känner mig som en jävla iskall jävel???
Men jag älskar dig mamma!! Det vet du! <3<3

Men nu MÅSTE jag dra till jobbet!

/Jasmine
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0