Annorlunda lördag

Idag är det lördag.. det har varit en bra men riktigt annorlunda lördag än vad vi är vana med att ha. Försut var det ju ALLTID fest! Hehe Men det är för att det är mera jobb nu! :) 
Det började med att vi skulle åka till Fyrishov och bada. Men det blev ändrade planer så vi åkte till Västerås bara för att äta på Spicy Hot! Hahaha, fett skööna vi är. Det var super smarrigt! JORDNÖTSSÅS <3<3 Muums :P

Det blev också en snabbis på Ikea.. vi kan ju inte åka förbi där utan att ta en runda! Som vi sa idag, jag & Linda är ju faan uppvuxna på Ikea. Hehe våra mammor släpa ju med oss dit var och varannan dag! :) Hehe Men det är mysigt där tycker jag. :D

När jag kom hem blev det att ta det liite lugnt i soffan med sötisen. Det var mysigt <3
Sen fick jag & Linda den smarta idén att vi skulle gå och träna så vid nio är vi där nere på gymmet och köör som faan i ungefär en timme! :) Hehe, vi sprang till och med på löpbandet! SPRANG!! Hahaha.. jag som i vanliga fall seriöst typ avlider efter två meter klarade att springa fett länge idag. Haha fattar inte varför jag dör när jag springer typ några meter men jag kan dansa i över tre timmar utan att ens fundera på att jag håller på att dö! Hahahah fast det är nog för att jag tycker det är mycket roligare att dansa. :D

Men nu MÅSTE jag fan gå och lägga mig. Jobbar frulle imorgon så det är verkligen dax att sova nu så man hinner få liite sömn. :) Asså jag fattar inte att jag alltid ska vara såå jäkla seg. :/ Om jag ville hade jag sovit för en timme sen för jag är ju egentligen trött, men neeejdå.. då fastnar jag här istället! Hahah aja, nu måste jag iallafall gå och lägga mig. Det är ju perfekt för när Anders kommer hem från jobbet måste jag gå upp för att jobba så då kan han väcka mig.. Haha sjukt. EJ OKEJ! Han jobbar FÖR sent och jag jobbar FÖR tidigt! hahah

Godnatt! :D

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0