<3

Idag har jag haft en mysig dag. Jag sov fett läänge.. eller jaa till typ ett. Men jag gick ju och la mig vid ungefär halv sex i natt. Var ju tvungen att duscha bort allt halloween-smink innan jag la mig. ;) Hehe

Direkt när jag vakna var det bara att fixa iordning sig och träffa Linda & Anjana för att äta lunch. :) Det var smarrigt.. vi satt där och pratade massor om kvällen igår. :/ Var liite ledsen imorse när jag vakna också men nu skiter jag i allt.. bara att gå vidare.

När jag kom hem kom plutten också hem, han har man ju inte sett på heela helgen typ.. bara jobb och jobb. :) Men då fick jag se han typ en kvart sen var det bara att byta om och åka till dansen. :D:D

Dansen idag var super skojig. :) Den 13:e november ska vi göra en rolig sak. hehe det ska bli spännande. Haha ;) Vi dansade i 2,5 timme.

Efter det åkte jag till Ica en sväng och köpte naturgodis. :P Det är mumsigt. Hihi
Så nu ikväll har det varit mys framför tvn med Anders. Vi kollade på Beck, flickan i jordkällaren. Faan vad den är hemsk. Hatar när det är barn som råkar illa ut :( Men den var riktigt bra.
Nu är det någon som har däckat i soffan.. hihi. Inte så konstigt eftersom han har jobbat heela helgen. Jag börjar också bli liite trött nu så ska nog sova strax.

Godnatt!

/Jasmine




Så här såg jag ut när jag var "the grudge" igår. ;) Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0