vilken vändning..

Nu kom jag nyss hem..

Jag & Pierre åkte ju till Linda och skulle spela spel.. men vi kolla på massa gamla kort på oss från typ 06 och frammåt.. hahahah skojigt! Men faan så man såg ut, lika sööööta som vanligt! ;) Hihi

Sen ringde Niklas och ville att vi skulle komma förbi. Så vi gick till Andreas där han, Niklas & yosef var och hälsade på ett tag. :) De var verkligen på G. När de skulle ner till Joar så kom vi på att vi också ville med. :) Haha Så jag som var heelt nykter körde ner oss alla till Joar.. Hahaha Det var nog den roligaste bilfärden på läänge. :P

Väl nere på Joars dansgolv dansade vi loss! :D Det var skojigt. Hihi daaaaans <3<3

Nu har jag kört de till AJ på efterfest. Jag var nyss nere i tvättstugan och hämtade upp all tvätt som jag tvättade idag. :) Duktig tjej som går ner och fixar det såhär mitt i natten. ;) Haha

Snart borde plutten komma hem.. Mysigt <3

Nej nu ska jag ut på balkongen och ta liite luft och sen fixa mig och kasta mig ner i sängen. :)) Hehehe SKÖÖNT!!

Godnatt!!

/Jasmine

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0