vattenpipa

Jag var ju i Västeråsidag, jag sprang runt på stan och kolla på massa saker.. det var mitt uppdrag idag. Hitta massa bra inrednings grejer. Hitta mycket fint som vi måste inhandla sen. :) Hihi

Sen när jag hade varit på stan prata jag med Linda så då möttes vi på Ikea. :) Wiiiie
Där började vi med att äta.. riktig ikeamat = köttbullar, potatis, sås & lingon. :P Yeeeaaah hehe
Sen sprang vi en runda där och kolla massa. :) Det är skoj där. Jag var en snabbis på Nordik home också.. det butiken ääälskar jag!

När jag kom hem börja jag och Anders röka vattenpipa och kolla på lyxfällan. :) Vilka blåsta människor det finns. men men. Sen kom Azad hit också. Och nyss kom Gabbe & pierre hit. Vattenpips-rökning på höög nivå. Hahaha trevligt, trevligt! :D 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0