trött

Åkte och åt mat på Max med Linda, Gabbe & Pierre. Så vi satt där ett tag och prata massa.. och seriöst det var den kladdigaste måltiden jag har ätit på läänge. Asså det gick ju faan inte.. Hahahaha :D

När vi hade tröttnat på Max åkte vi hem till mig och rökte vattenpipa. Först rökte vi "äpple" men det kan fan inte ha varit det... vi tror det var rosenblad. Smakade precis som det. :D ´Hehe och efter det rökte vi mint.. den var god. Mycket uppfriskande :P Hehe

De åkte nyss hem. Och nu när som hellst borde det kliva in en gullunge genom dörren! ;) Hihi Mysigt har ju knappt träffat han idag.. :/ Men nu så!! :D Haha

Nu är jag skit trött.. så ska väl alldeles strax hoppa ner i sängen och däcka. :) Imorgon ska jag faan sova tills jag vaknar. Jaaa, jag vet att alla sover tills de vaknar men utan att ställa någon klocka och sova tills man vaknar av sig själv. Hahaha det är skööönt!!

Godnatt!

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0