Tisdag

Igår när plutten kom hem lagade han mat medans jag tvättade. Wiiie :) Det var super gott. :P
Sen kolla vi på Pensionärs jävlar och raw. Hahahhaha faan vad skööna de är!!
Sen var jag ju liite trött så somnade lite i soffan men vaknade sen och var tvungen att springa ner till tvättstugan och hämta all tvätt.
Sen var det sova som gällde och mys med sötisen. :)

Idag har jag jobbat.. det gick bra och flöt på bra.
När jag kom hem däckade jag en timme.. var trött som faan. Hahah :)
När jag vaknade gick jag till gymmet och tränade i en timme. Det var sköönt. :) Sen gick jag hem och då var Anders hemma också. Yeeaaah hehe

Nyss var jag hos Linda och kolla på DH. Det var fett bra idag... det slutade skit spännande!! Så vi bara måååste ju kolla näste vecka. Hahaha :D

Nu har vi ätit mackor med te och kaffe.. asså jag dricker inte kaffet! Hahahha :D Ska kolla lite på film sen är det dax att sova för jag börjar tidigt imorgon också.

Säger godnatt nu för kommer antagligen inte kika in här igen! ;)

GODNATT!!

/Jasmine

                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0