svettig

Heheheh nu är jag svettig för kom nyss hem från dansen.. :) Haha Det var skojigt! Så jag läär ju gå och duscha snart. ;) Dansen var skojig.. vi har kommit låångt nu.. men lektionen innan har vi inte kommit så långt med. :/ Det är tråkigt men men får väl se om vi kommer igång nästa vecka liite mera.

Nu ska vi kolla på Beck och dricka te och äta en macka. :) Söndagsmys :)) Hihi Det är mysigt.

Nej nu hörde jag att vattnet kokar och är klart så ska springa till köket och fixa lite te. :D Hehe

Imorgon börjar en ny vecka med MASSSSA jobb. Måndag till lördag kör jag på.. ledig söndag och sen måndag till lördag veckan efter också.. Hmm..då börjar jag 05.30 på lördagen.. HALV SEX!! Hahaha, inte okej att börja såå tidigt på en lördag. Haha då kommer det verkligen bli så att Anders kan väcka mig när han kommer hem från jobbet och då är det dax för mig att gå upp. Där kan man verkligen säga uppe med tuppen! ;) Hahahahaha

Hej hej!

/Jasmine

Kommentarer
Postat av: Jonasgina

Very useful information. Thank you!

2012-01-11 @ 12:19:21
URL: http://jonasgina.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0