stormbyar

Heheeh ville försökte låta som en sån där väder-person på tv när jag skrev stormbyar. Men va faaaan heter de nu igen??? Jag vet ju egentligen men nu fick jag hjärnsläpp..hjärnan trilla ner på golvet! Hahahahha det släppte heeelt! :P Mohahahha

Nej men seriöst.. vädret suger ap-balle!! Det här är ju faan inte ens kul ju, inte överhuvudtaget. :( Herre gud... varför bor man i det här landet under vinter halvåret? Hmmm, just det jag glömde berätta att den lägenheten jag & Anders ska flytta till ligger ju i Florida, INTE I SVERIGE, i Enköping på fjärdhundragatan.. haha nej nej! Ni kanske trodde det men så är det inte. Mohahhaa... nää nu ljög jag! :/ Men det hade varit skönt som faaaan att flytta till något varmt och härligt land just nu. Men men Enköping är ju bra mysigt så vi väljer att bo här istället! :D:D Men jag ser fram emot det som tusingen.. det kommer bli fett spännande och skojigt! :):) Hihi

När jag åkte hem idag fick jag åka gamla vägen för det var en till lastbils olycka på motorvägen mellan Bålsta & Enköping. :/:/ Hmm.. alla borde sluta köra bil och sånt och gå tillbaka till hästar som förr i tiden. :D Hihi Det skulle vara mysigt. Ta hästen till jobbet varje dag.. man skulle ju få börja nåååågra timmar tidigare kanske. ;) Hehe Och om typ jag och Johan skulle åka tillsammans kan vi ta häst oc vang och plocka upp karin också. :P Hahahahha det minskar nog alla olyckor.. man måste ha ganska mycket otur om man ska krocka med en annan häst på en stor väg. :D:D

Nej men jag tycker allt sånt där med olyckor och skit är tråkigt som faan och jobbigt. Varför ska det behöva hända sånt hela tiden för? Kan inte bara alla få må bra?? :/
Just nu hörde jag två brandbilar som åkte iväg fort som faan.. (bor ju EXAKT vid brandstationen) så jag hörde hur de drog iväg nu. :(:( Undra vad som har hänt nu?! Fast nää egentligen vill jag inte veta.. bara alla klarar sig oskadda så är jag nöjd!

Nu väntar jag på att Linda ska komma hem så vi kan gå och träna. Det var läänge sen vi träna tillsammans. Jag har en pressent till henne också som hon kommer få användning för när hon åker på semester en vecka nu på lördag. :) Hehehe Ibland är jag riktigt snäll.. bara ibland för jag orkar ju inte vara det föör ofta! ;) Hahahah

Nej nu ska jag byta om och sitta och hålla i telefonen så jag är redo när hon ringer! :P Hihihi

Puss 

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0