spring för faan..

Jag var ju och träna tidigare idag.. jag börja med att köra massa kondition. Det börjar ta sig nu och märkas skillnad. Idag körde jag intervaller: gick jag 4 min, sprang 4 min, gick 2 min, sprang 10 min, gick 2 min & sprang 4 min. Hehehe braaaaa ju om man jämför med de där två minuterna jag sprang ibörjan och seriöst dog efter. Hahahaha Måste sluta suga på pinnarna så kommer det nog gå ännu bättre :P Hehe
Sen gjorde jag 200 sit ups och massa andra övningar för ben och armar. Sen stretscha jag ordentligt, det är viktigt och skööööönt. Hehe :) Plus att jag sprang 5 minuter innan jag gick hem också. Yeeeaah :D

Sen gick jag hem i kylan, fy satan vad det börjar bli kallt ute nu.. och det är verkligen hemskt när det blåser också. :/ Hmm...inge skojigt!

Idag har jag fixat liite julklappar =) Till Anders, Linda & Adrian. :D:D Wiiiehooo jag verkligen äääälskar att slå in paket.. hehe jag ska nog slaffa ett jobb som bara går ut på att göra fina paket och typ göra massa fina kort och grejer. Det är skojigt att göra sånt. :) Så nu är det några (eller ganska många) julklappar kvar. Men det är ju låångt kvar.. hahahah eller?? Det är ju faan julafton snart. Inte ens en månad kvar nu ju. ;) Hehehe stressssa är vad man får göra. :P

I lördags fick jag reda på en sak som inte var så skojig direkt.. fattar inte hur vissa människor tänker.. seriöst?! Är allt ett skämt för de eller?? Hur kan man säga en sak massa gånger under en längre tid och sen heelt plötsligt är det inte så längre.. Varför ska jag anstränga mig som faan hela tiden när man tydligen inte får något tillbaka. :/Det är inge kul. Måste kanske börja tänka om och göra något ganska fort.

Sen igår fick jag också reda på en sak.. det behöver inte vara så men om det nu är så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. :(:( Då kommer jag bli ledsen och inte veta vart jag ska ta vägen. Jag kommer hålla alla tummar jag har på att det inte är så. Hoppas, hoppas på det bästa!

Nyss åt jag och Anders mat.. jag laga! Hahahaha Mästerkocken själv. ;);) Hehe Det blev majskyckling med ris och sweet chili sås. :P Smarrigt.

Nu måste jag nog duscha.. hehe sen ska jag ta en match mot Anders i ringen.. slå han totalt!! (i UFS alltså) Mohahhah

Nej sen är det sova som gäller.. upp ännu tidigare imorgon. När faaaaan ska vi hinna packa??? Jag får ta tag i det där imorgon. Hehe :D

Godnatt!!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0