spökar!!!

Jag skulle koka ägg nyss.. och när jag trodde de var klara gick jag ut i köket och skulle stänga av plattan... då var plattan avstängd.. fast vattnet kokade ju så jag hade ju inte glömt sätta på den..

DET SPÖKAR HOS MIG!!!!
är det någon som driver med mig eller??? Jag verkligen HATAR sånt här.. :( Och det där jälva plattan har ju en fucking stor knapp som man ska vrida.. så den kan ju inte bara ha vridit sig själv hur som hellst?!??!?
Nu sitter jag upptryckt i soffan med min jävla macka och är rädd som är en jävla fitta!!! :( Jag vill inte vara här nu.. men jag vill ju inte gå ut.. va faan ska jag göra ute?? Kan Anders bara komma hem nuuuuu!!! :/

Seriöst det är inte kul!!! En spis kan inte stänga av sig själv!!! :(:(
Aja nu ska jag sitta här i soffan tills någon kommer hit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0