Slappdag

Idag har vi seriöst typ inte gjort någonting! Hahaha. Vaknade väl typ vid ett och förflytta mig bara till soffan. :) Där har jag suttit läänge medans Anders har suttit med datorn. Därför har det inte blivit något inlägg fören nu! Hahahaha, en till dator tack!! ;)

Sen diskade jag medans Anders lagade mat.. det var smarrigt :P
Sen har vi inte gjort så mycket mer. Hahahah sköööna.

Men nu är jag fixad iallafall och ska strax åka och hämta hit Anjana så vi kan ha vattenpips-kväll ikväll! :) Det ska bli skojigt men jag är ju egentligen liite partysugen. Men men får väl bli en annan helg.

Sen kanske Linda, Yosef & Adrian ska komma hit också. Skojigt skojigt! =)

Nej nu ska ajg åka och hämta stoooora grisen!! :):) Heheheheheh

Tjaråååå!

/Jasmine





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0